środa, 21 października 2015

Króliś od allo_ello nowym kumplem Leah !

Zawsze wolałam zakupy online od tego łażenia po sklepach, ale odkąd Leah jest na swiecie to już zupełnie przepadłam w internecie.. a na słowa 'online shopping' robią mi się wielkie oczy ;-)

Dosyć intensywnie żyjemy na instagramie i to tam zauważyliśmy te piękne królisie i od razu chcieliśmy mieć jednego z nich dla Leah.
Króliczki są szyte z 100% bawełny, wybór materiałów jest ogromny! (nie lubię zbyt dużego wyboru, dlatego tutaj zatrzymałam się na dłużej... w ostateczności wybrałam gotowca troszkę go przerabiając ;-)) Na królisia możemy zamówić napis, w naszym przypadku było to imię Leah z przodu, a za dodatkową opłatą poprosiliśmy, by na dupce znalazła się data urodzenia ;-)
Maskotka nie jest mała, bo ma aż 54cm i jest jedyna w swoim rodzaju, łapki możemy związać i wtedy króliś wygląda jakby miał focha ;-) Muszę dodać, że materiał, wypełnienie oraz farbka są w pełni bezpieczne dla naszych maluchów.
Uważam, że taki króliczek nie będzie tylko na chwile, przez to  że może być personalizowany, będzie na pewno czymś ważniejszym od zwykłej codziennej zabawki. Mam nadzieję i dopilnuję by był z Leah przez wiele wiele lat, nawet jak będzie już dużą dziewczyną to będzie miała super pamiątkę z dzieciństwa. Chciałabym i ja taką mieć ;-) Królik będzie należał tylko do niej, w końcu Leah 01.08.2015 ;-)

Na przesyłkę czekaliśmy ok 10 dni od momentu złożenia zamówienia, a paczuszka prześlicznie się prezentowała ;-)

Może właśnie potrzebowaliście pomysłu na prezent na chrzciny, roczek czy na jakąkolwiek okazje? W takim razie gorąco polecamy Króliczki od allo_ello!

Dajcie matce więcej roboty, wiecej króliczków do uszycia :P
Na facebooku znajdziecie również cennik, dzięki czemu nie będziecie musieli dopytywać się co gdzie i za ile ;-)
Jeśli mieszkacie za granicą, to znajdziecie ogromny plus jakim jest możliwość zapłaty poprzez PayPal ;-) 







Myślę, że zostaną dobrymi przyjaciółkami ;-)
Marta.

2 komentarze:

  1. Króliczki sa przesłodkie przeurocze prześliczne :)juz myśle o taki dla Lilianki!!! Tylko ze spokojem bo za ostatnie zakupy Tatus dał szlaban na kartę :) Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzamy zakupić na gwiazdkę. Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń